Ügyfeleinknek

Az alábbi oldalon találod egybe gyűjtve azokat az eszközöket és információkat, amik a távsegítséghez és a hibabejelentéshez szükségesek.

Hibajegykezelő

Ha már az ügyfelünk vagy és szeretnél segítséget kérni, akkor kérlek használd a hibajegykezelő rendszerünket, amelybe a korábban kapott belépési adatokkal tudsz bejelentkezni.

Sürgős esetben természetesen továbbra is elérsz minket telefonon, de a jegykezelő rendszer számos előnnyel jár, ezért kérjük ezt használd elsődlegesen.

Távsegítség

  1. A lenti letöltés gombra kattintva, nyisd meg a távsegítség szoftver (Take Control) letöltő oldalát!
  2. Válaszd ki az operációs rendszered típusát (Windows, Mac, Linux), majd írd be a tőlünk kapott 9 számjegyű PIN kódot!
  3. Kattints a „Download” gombra, majd indítsd el a gépeden a letöltött alkalmazást!